Friday, April 16, 2010

Cinta aku.... (xkan cinta korang plak ... !! ) hehe


Cinta… cinta…
Mesti korang tertanya-tanya kan.. mcm mana plak atau pengalaman ketika aku jatuh cinta..
Ye laa sibuk bg tips kat korang.. abis cinta aku mcm mana plak.. aku ikut ke tips-tips yg sibuk aku
War war kan kat korang.. huhu..
Emm cinta pertama aku.. masa tu aku matrikulasi kat kedah… masa sekolah adala suka2 mcm tu…
Tp korang msti ckp tu bukan cinta kan…  .. so kali nie aku nak bwk korang ke dunia yg penuh indah
ketika aku jatuh cinta dan pengalaman jatuh cinta…

sblum aku sentuh soal cinta antara aku dan dia.. korang kena kenal aku nie jenis mcm mana… so aku nie jenis bukan lelaki pendiam… kalu dlm kelas tu.. emm mmg la aku hero nya.. kacau2 org nie mmg mainan aku huhu.. terukkan.. ada sekali aku nak sampai kan salam aku kat pmpuan sblah meja.. tp aku tulis note kecil yg berbunyi “utk gadis bertudung kuning, sy kem salam, pandang blah kanan” .. ye la zaman 1998 mana ada hanset mcm korang skang nie.. so note kecil tu aku pas kan ke tempat lain.. jd korang ble baygkan note kecil tu berpusing 1 kelas sedangkan destinasi dia sblah aku je huhu.. stelah note tu berpusing2 1 kelas dan sampai kat pmpuan tu.. dia baca.. then dia toleh kanan pandang aku.. aku pn tersengih mcm kerang busuk.. huhu.. apa yg korang fikirkan..? pmpuan tu puya marah terus gumpal2 note tu baling kat muka aku huhuu.. bila lecture nampak.. xpasal2 lecture bising terus kena diri2 dlm kuliah tu.. gila kan.. kenakalan aku nie makin menjadi2 bila time rehat.. aku and geng slalu lepak2 kat kerusi depan corridor utama.. so ramai org lalu lalang dpean tu.. dah menjadi tabiat bila lelaki ramai.. pmpuan skit.. kita org kaco awek2 yg lalu.. biasa kita org guna ayat lapuk “ hai.. pandang laa sy..” .. jd mcm2 reaksi.. ada yg marah. Ada yg wat dek je.. dan ada yg jelir lidah.. itu la aku pada zaman matrikulasi..

So nak di jadikan cerita.. saat biasa aku lepak2 kacau awek yg lalu dgn kawan2 aku.. tiba2 aku ternampak 1 pmpuan nie .. 1st aku nampak ialah dia berbaju kurung kuing dgn bertudung hitam..
Korang tau x.. kesan dr sentuhan tu.. emm sampai skang aku suka tgk pmpuan yg betudung itam dgn berbaju kurung kuning.. hehe.. jd apabila dia lalu.. aku mcm terkelu.. aku x dpt kata apa2.. aku mampu tgk je… sampai kwn aku pelik.. apahal plak nie.. aku rasa riang dan gembira bila tgk dia..
Tp abis dia lalu aku pn normal balik… pelik kan.. tp benar hehehe.. tp perasaan tu aku lupa bila dah bagun pagi esoknya hehe.. kejap je.. gerenti lupa hehe.. so spt biasa masa rehat.. aku lepak laa kacau2 awek yg lalu.. huhu.. mmg dah jd tabiat kot.. so perasaan tyu dtg balik bila si dia lalu depan aku.. aku jd kaku tgk dia… pelik2… perasaan tu riang., suka bila tgk dia.. haaa sudah .. apakah ini di nama kan cinta..? isshh x munkin… susah aku nak percaya… tp xpe… sekali lg lepas dia pergi dr situ.. aku pn normal balik… so mlm tu aku terfikir… piker bukan sbb rindu kat dia pn.. tp kenapa aku jd lain bila dia lalu.. rasanya x lawa mana pn… huhuh… tp xpe.. korang tunggu sedutan episode seterusnya ok..
Aku nak g mandi kejap hehehe…. Adiosss.

0 comments: